جملات عاشقانه | عکس های عاشقانه

جملات عاشقانه کوتاه جمله عاشقانه به همسر جملات احساسی جملات عاشقانه ناب جملات دوست داشتن جملات عاشقانه زیبا جملات عاشقانه انگلیسی جملات عاشقانه غمگین

جملات عاشقانه | عکس های عاشقانه

جملات عاشقانه کوتاه جمله عاشقانه به همسر جملات احساسی جملات عاشقانه ناب جملات دوست داشتن جملات عاشقانه زیبا جملات عاشقانه انگلیسی جملات عاشقانه غمگین

جدیدترین جملات عاشقانه ناب و رمانتیک و عکس عاشقانه متن دار

نتیجه تصویری برای جملات عاشقانه

جملات عاشقانه جملات عاشقانه انگلیسی جملات عاشقانه زیبا جملات عاشقانه ناب جملات عاشقانه برای همسر جملات عاشقانه غمگین مجموعه زیباترین و خاص ترین جملات عاشقانه ناب و غمگین در امید سرخ

 

یکی از لذتهایی که دیگه ندارم اینه که…
تو این هوای سرد… سرما خوردم…
لحظه به لحظه چِـــکم کنه..
حالمو بپرســـه..
صد تا دکتر پیشنهاد بده و وقتی خونسردی منو ببینه خودش وقت بگیره و به زور ببرتم…
هزار تا خوردنی مفید برام آماده کنه..
وقتی تب دارم…می خوابـــــم…
کنارم باشه و نگرانـــــ و بیــدار…
وقتی با کابوس از خواب می پرم…
به آغـوشش پنــاه ببرم ….
بگه آرومــــ بــــــاش ..مــــن اینجــــام…

 

 اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس عاشقانه 2016, دل نوشته, دل نوشته 2016

 

 یکی از لذتهایی که دیگه ندارم اینه که…
زیر بارون خیسه آب توی پارک قدم بزنیم…
بهم بگه دووووووســـــــتــــــ دارمــــــ…
تا بیام جواب بدم،با صدای بلندتری جمله شو تکرار کنه…
دوباره تا بیام جواب بدم با داد بگه دوووووســــــتــــــ دارمــــــــــ…
همه نگامون کنن…. تو دلشون به من حسودی کنن…
بگم: هیـــــــــــــ آرومتـــر……
بگه: میخوام همه دنیا بشنون….و باز تکرار تکـــــــرار …
کل پارک از صداش پُر شه…
بعد من جلوی دهنشو بگیرم و بگم:
منـــــــــــــم دوووووووســـــــــــت دارمــــــــــــــ…..

  | متن عاشقانه |

مرد نصفه شبی در حالی که خیلی مست بود به خونه اومد..
تعادلش رو از دست میده و دستش به گلدان سفالی ای که زنش خیلی دوسش داشته میخوره و گلدان میشکنه…
همونجا پخش زمین میشه و خوابش میبره.. زن اونو کنار میکشه و شیشه خرده ها رو جمع می کنه..
صبح مرد از خواب بیدار میشه و یاد اتفاق دیشب می افته .. داشت تو دلش دعا میکرد که بحث و دعوایی رخ نده که چشمش به یه نامه افتاد که رو در یخچال بود..
زن:عشق من صبحانه مورد علاقه ات روی میز آمادست.. من برای درست کردن ناهار مورد علاقه ات باید صبح زود به خرید میرفتم.. زود برمیگردم پیشت عشق من..!!
مرد درحالی که از تعجب خشکش زده یود، از پسرش پرسید دیشب چه اتفاقی افتاده بود؟؟
پسرش گفت: دیشب وقتی مامان تورو به تختخواب برد تا لباسها و کفشهایت را درآورد، تو در حالی که خیلی مست بودی بهش گفتی:
""هــــی خانوووووم، تنهاااااام بذار، به من دست نزن، من ازدواج کردم…."""

 

 

 اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس عاشقانه 2016, دل نوشته, دل نوشته 2016


 یکی از لذتهایی که دیگه ندارم…
اینه که بزرگترین بحثهای زندگیم اینا باشه:
کی اول گوشی رو قطع کنه..
اگه ۵ دیقه دیر کنم با صدتا اس ام اس و ۵۰تا میس کال نگرانم بشه..
توی بزرگترین مهمونی ها باشم و از اول تا آخر بهش اس بدم و بگم تو نباشی همه جا تنهام…
برای خرید کردنش فقط و فقط حضور و نظر من مهم باشه نه خودش و خریدش……

--------------------------

یکی از لذتهایی که دیگه ندارم….
اینه که خسته و کوفته ام …اما ته دلم به یه نفر دلخوشم…
روی نیمکت پارک نشستم و تو حال خودمم…
زودتر سر قرار رفتم…و منتظــــــــــــرم…
همون یه نفر که دلخوشیمه…همه زندگیـــــــــــــمه…
میار و از پشت سر دستاشو رو چشمام میذاره و آروم و ساکت منتظره تا حدس بزنم کیه…؟
منم با یه بار لمس دستاش بفهمم اونــــــــــــــه..
و همه ی غم هام رو فراموش کنم…که اونــــــــــــــــه….
آره خودشــــــــــه..دستاشو برداشت… خوده خودشـــــــــــــــه…

 

 اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس عاشقانه 2016, دل نوشته, دل نوشته 2016

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد